Cara Berhenti Merokok Paling Berkesan



Tahu kah anda asap rokok sememangnya memberi kesan yang sangat berbahaya pada orang di sekeliling berbanding perokok itu sendiri. Namun ia tidak bermakna perokok itu selamat selamanya.

Sehingga hari ini masih kita masih mencari jalan bagaimana cara yang paling berkesan untuk menghilangkan rasa ketagihan itu.

Jom kita lihat apa yang terkandung dlm rokok sebenarnya.


Salah satu bahan yang terkandung dalam rokok adalah nikotin. Nikotin adalah antara bahan yang bahaya.


Nikotin inilah punca utama ketagihan. Shaklee mempunyai tonic yang di panggil VIVIX. VIVIX mampu menghilangkan rasa ketagihan pada rokok.

VIVIX sebenarnya membantu proses berhenti merokok dengan cara membuang nikotin yang ada pada DNA. DNA yang tercemar dengan nikotin akan dipulihkan dan dimurnikan apabila nikotin yang melekat padanya ditanggalkan. Hasilnya, DNA akan kembali kepada keadaan asal dan menyebabkan perokok akan merasa pahit apabila merokok. Yang mana akhirnya perokok akan berhenti sendiri merokok ekoran dari rasa yang mereka alami tersebut.

BAGAIMANA vivix menghilangkan ketagih?

1. Vivix berfungsi sebagai agen detoks termasuk detoks nicotine yang berada dalam tubuh.

2. Pengambilan Nikotin meningkatkan tahap dopamin di dalam otak. Kerana peningkatan itu, pengguna ketagih untuk terus merokok.

3. Kajian menunjukkan pengambilan resveratrol mengurangkan peningkatan depomin di dalam otak. Maka ketagihan juga dapat dikurangkan.

VIVIX mengandungi kandungan resveratrol yang tinggi dan bertindak sebagai antioksidan yang sangat berkuasa. Antioksidan ini seolah-olah ‘pengutip sampah’ dalam tubuh manusia. Bila kita merokok, banyak toksin yang terkumpul dalam badan kita. Jadi antioksidan ini lah yang membersihkan tubuh kita dari toksin tersebut sehingga satu tahap, apabila toksin-toksin tersebut sudah hilang atau berada pada tahap minima, antioksidan tersebut akan terus ‘mengutip’ toksik2 baru daripada memasuki tubuh. 

Jadi, jika anda mengamalkan pemakanan dengan antioksidan yang tinggi dan pada masa yang sama anda merokok, rokok tersebut tidak akan rasa sama lagi. Anda tidak lagi merasa nikmat merokok atau ketagih untuk terus merokok. Lama kelamaan anda akan berhenti. VIVIX juga membantu memulihkan sel-sel anda yang rosak akibat radikal bebas tadi dan menajdikan anda lebih sihat dan berseri

Jom kits lihat video yang seorang ayah yang berhenti merokok dengan VIVIX. ia salah satu tindakan yang bijak.
Berhenti Merokok Dengan Cepat untuk Selama-Lamanya from iReach HD on Vimeo.


Lihat TESTIMONI BERHENTI MEROKOK dengan VIVIX, 

Apa kata mereka!
**************************************************







Buatlah satu pengorbanan yang besar untuk beralih ke arah kehidupan yang lebih sihat bersama keluarga tersayang.

Sekian sharing dari saya.

Nak borong VIVIX dengan harga murah. Hubungi saya untuk maklumat lanjut.

Bagi yang ingin mendapatkan VIVIX secara langsung boleh terus hubungi saya melalui 
whatsapp : 0107628163.
Email : yattisma@gmail.com


SHARING IS CARING, SEDIAKAN PAYUNG SEBELUM HUJAN!

I'm Your Trust SID Shaklee Area
Seksyen U5 Shahalam
Subang Bestari
Kota Damansara
Ara Damansara

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

up